вівторок, 6 лютого 2018 р.

Година спілкування

«Здоров’я дітей – здоров’я нації»-  тема сьогоднішньої виховної години.

Епіграфом її стали слова Авіцена «Головним скарбом життя є здоров'я».                                                    

У давнину своїх богів давні греки з особливою шаною ставилися до бога лікування Асклепія та його доньок — Гігієї та Панацеї. Перша вміла запобігати захворюванням (звідси назва галузі медицини — гігієна), а друга лікувала та зцілювала людей (звідси вислів: «Панацея від усіх бід»). Ми   пригадали  і проаналізували прислів'я про здоров'я.

Під час проведення учні об'єдналися у три групи:  «Білки», «Жолуді», «Горіхи». Кожна група отримала  завдання про здоров'я людини. Учні ознайомилися із таблицею відсоткового відношення  залежності нашого здоров'я від різних чинників. Часто показником здоров'я людини є здоров'я легенів. Якщо легені здорові, у них вміщується багато повітря    Ми провели  гру-змагання «Хто швидше?», де школярі надуваючи кульку, демонстрували кількість повітря у легенях. Разом ми дійшли до висновку, що нам потрібно   берегти  здоров'я, зміцнювати  і примножувати  його. І пам'ятати , що здоров'я — найцінніший скарб, і від нас залежить, чи зуміємо ми зберегти його на довгі роки. Саме від нас  залежить здоров’я нації.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Написати коментар..